Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

opony letnie - co myślicie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zużycie podobne do CSC 2. Hałas bez zmian.
    Załączone pliki
    MARCIN
    Mój szkodnik

    Komentarz


    • Panowie,
      warto kupic to • Motohurt - hurtowania opon Warszawa | Motohurt Warszawa Hurtownia Opon nie mowie ze tutaj i w tej cenie. Ale mam u siebie po 300pln te oponki. Czy jest sens doplacac prawie 150 pln do Conti5 albo P7?

      Komentarz


      • To zależy jak kto jeździ, mam na autach sp sport maxx i csc3, różnica jest duża.
        Seria 188KM/270Nm na 95RON

        Komentarz


        • ale_jak_to, nie będziesz zadowolony czytając Twoje wcześniejsze wymagania a cena w MotoHurcie jest 275/szt. :wink:

          Tak wyglądają opony po przebiegu 400 km trasa + 180 km jazdy po torze w Kielcach. GY Eagle F1 Assymetric 2. Bardzo dobre jak na cywilne opony, super trzymanie na suchym a po rozgrzaniu kleiły naprawdę dobrze.


          Komentarz


          • 2. Uniroyal RAin Sport 3 - równiez widziałem ze ktos ma na forum i sobie chwalił, ze dobra na mokrym, jak zachowuje sie na suchej nawierzchni?


            mam te oponki na mokrym super sie zachowuja dzis mialem tego dowod jak wjechalem w czasie burzy w duza kaluze nawet jej nie poczulem a i do tego bardzo dobrze zachowuje sie na suchym na ostrych lukach rowniez ladnie sie trzyma asfaltu
            OCTAVIA II ELEGANCE
            2.0 TDI

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Kwapi
              2. Uniroyal RAin Sport 3 - równiez widziałem ze ktos ma na forum i sobie chwalił, ze dobra na mokrym, jak zachowuje sie na suchej nawierzchni?


              mam te oponki na mokrym super sie zachowuja dzis mialem tego dowod jak wjechalem w czasie burzy w duza kaluze nawet jej nie poczulem a i do tego bardzo dobrze zachowuje sie na suchym na ostrych lukach rowniez ladnie sie trzyma asfaltu
              a jak oceniasz ich poziom hałasu? ile km przejechałes i jak ze zuzyciem opon? jakie porówanien do poprzednich opon(jakie?)
              OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

              Auto Detailing: Dream Car Studio
              (znajdź również na fb)

              Komentarz


              • mogę powiedzieć, że RS3 są wg. mnie cichsze niż Nokian H , które miałem poprzednio

                Komentarz


                • wczoraj re002 przetestowane w deszczu. ogarnialy prędkości 180+

                  na zakretach tez bdb. oponki bardzo ładnie informują ze kończy się przyczepność.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez xtremesystems
                    wczoraj re002 przetestowane w deszczu. ogarnialy prędkości 180+
                    Myślę, że w/w parametry jazdy nie należą do rozsądnych, a wręcz na pograniczu głupoty i braku zdrowego rozsądku, ale co tam ja się na tym nie znam. Jest się czym chwalić

                    Zamieszczone przez xtremesystems
                    oponki bardzo ładnie informują ze kończy się przyczepność.
                    Mógłbyś rozwinąć myśl? Ciekawi mnie jak odbierasz tą informację?

                    Komentarz


                    • SMSik przychodzi...

                      Komentarz


                      • Hehe dobre
                        Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                        Komentarz


                        • ja ostatecznie zamówiłem dunlopki bluresponse zobaczymy jak będą sie sprawować
                          OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                          Auto Detailing: Dream Car Studio
                          (znajdź również na fb)

                          Komentarz


                          • Jutro kurier dostarczy nówki Uniroyal rainsport 3 jak tylko będę mógł cos powiedzieć od razu napiszę
                            http://carsdetailing.blogspot.com/

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez xtremesystems
                              wczoraj re002 przetestowane w deszczu. ogarnialy prędkości 180+

                              na zakretach tez bdb. oponki bardzo ładnie informują ze kończy się przyczepność.
                              ręce opadają :|

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Voit
                                SMSik przychodzi...
                                ... od świętego Piotra, że margines błędu został przekroczony :lol:

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez gusiak11
                                  Jutro kurier dostarczy nówki Uniroyal rainsport 3 jak tylko będę mógł cos powiedzieć od razu napiszę
                                  Przejechałem na nich jak na razie 4500km. Po prostu dobre opony, na mokrym wybitne. Na razie nie widać zużycia, myślę że dwa sezony (około 30000km) wytrzymają. Nie potrafię określić hałasu bo mam je założone na Caddy Maxi i szum powietrza powyżej 100km/h wszystko zagłusza. Przy miejskich prędkościach ja ich nie słyszę. Mają bardzo miękkie ścianki i są komfortowe (205/55/16 91)
                                  Wybaczcie że nie opiszę jak zachowują się na granicy przyczepności w szybkich łukach w kałużach o głębokości 2cm... nie mam bilsztajnów, kajabów, umiejętności i ogóknie nie jestem godzien.
                                  Poprzednio miałem Pirelli P7 Cinturato i na suchym nie zauważyłem różnic. Na mokrym podobnie z wyraźnym wskazaniem na Uniroyal podczas niespodziewanych przejazdów przez głębokie kałuże, wyraźnie mniej szarpie kierownicą i ESP nie mryga.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez dudek_t
                                    Mają bardzo miękkie ścianki i są komfortowe (205/55/16 91)
                                    Ja zamówiłem 225/45/17 94 XL więc komfortu 16` nie mam się co spodziewać ale dam znać z pierwszych wrażeń .... z drugich też
                                    http://carsdetailing.blogspot.com/

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez dudek_t
                                      Mają bardzo miękkie ścianki
                                      I to wg. mnie dyskwalifikowało ich poprzednika URS2, ciekawe czy te nowe są choć trochę twardsze, ma ktos porównanie :?:
                                      saport techniczny baj DGW
                                      była BKD+DSG '05 120kkm
                                      była BXE '08 190kkm
                                      no i nie ma :-)

                                      Komentarz


                                      • szkoda,

                                        Nie wiem czy to będzie dobre porównanie ale w Szkodiku są właśnie URS 2 tyle ze 205/55/16

                                        A dziś do innego domowego auta zakładam URS 3 225/45/17 zobaczymy

                                        Jak polatam to coś skrobnę
                                        http://carsdetailing.blogspot.com/

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez gusiak11
                                          Jak polatam to coś skrobnę
                                          pisz, pisz, ja miałem 17 URS2 i niestety lipaaaaaaa, opony do takiego jeżdżenia w kapeluszu
                                          saport techniczny baj DGW
                                          była BKD+DSG '05 120kkm
                                          była BXE '08 190kkm
                                          no i nie ma :-)

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez szkoda
                                            Zamieszczone przez gusiak11
                                            Jak polatam to coś skrobnę
                                            pisz, pisz, ja miałem 17 URS2 i niestety lipaaaaaaa, opony do takiego jeżdżenia w kapeluszu
                                            Mi się to właśnie bardzo podoba :twisted: Jest po prostu komfortowo. A Caddy prędzej dachuje niż odczuje w nim miękkość ścianek na zakrętach.

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez szkoda
                                              opony do takiego jeżdżenia w kapeluszu
                                              Nie zgodzę sie z tą teorią ale nie będziemy tu robić OT na przekomarzanie

                                              Pozdro
                                              http://carsdetailing.blogspot.com/

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez gusiak11
                                                Nie zgodzę sie z tą teorią ale nie będziemy tu robić OT na przekomarzanie
                                                o teorii moglibysmy mówić, gdybym tych opon nie ujeżdżał, ale ujeżdżałem i to profil 45 i nie twierdzę, że nie można na nich szybko jeździć po zakrętach - bo można, ale w porównaniu do jakichkolwiek opon typu "HP" to w ogóle nie ma o czym mówić, Ty mówisz, że sprawdzają się już na balonie 55, masz takie prawo, ale raczej nikt inny nie potwierdzi obecności "sportowego pierwiastka" w tych oponach.
                                                Oczywiście można zaraz rozpocząć dyskusję po co komu sportowy pierwiastek w skodzie octavii i to też jest jakaś racja, ale jednak niektórym jest on potrzebny.


                                                Ja może jestem nudny, ale po przesiadce z GY F1 Assymmetric twierdzę, że Uniroyale są co najwyżej przeciętnymi oponami.
                                                W praktyce przekłada się to na fakt potrzeby znacznego zwolnienia w określonych codziennych sytuacjach (nie SPORTOWYCh broń Boże :lol: ), po przesiadce musiałem zdecydowanie skorygować prędkości wchodzenia w zakręty
                                                I to nie o to chodzi, że się nie dało, bo pewnie da się jeździć równie szybko, ale styl w jakim się to odbywa niestety czasem zmusza do zmiany majtek - być mioże nie jestem po prostu odważny.
                                                Opony są dramatycznie miekkie, przy ostrych łukach prowadzą auto bardzo niepewnie, zmiana pasa przy dużej prędkości połączona z hamowaniem daje totalną niestabilność samochodu.

                                                Być może zupełnie inaczej wygląda sprawa z wersją o wyższej ładowności - 94, ja używałem standardowych 91.

                                                Niech sobie każdy wyciągnie średnią z naszych wypowiedzi ale na URS2 IMO łatwo się naciąć bo i sama nazwa i rzeźba bieżnika i marketing sugerują w moim przekonaniu inny produkt od tego, który dostajemy w rzeczywistości.

                                                Jest to wyłącznie moja subiektywna opinia.

                                                [ Dodano: Wto 29 Kwi, 14 10:00 ]
                                                Ale też jak rozumiem czas drugiej generacji dobiegł końca. Ciekaw jestem jak będzie w "trójkach".
                                                saport techniczny baj DGW
                                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                                była BXE '08 190kkm
                                                no i nie ma :-)

                                                Komentarz


                                                • szkoda,

                                                  Nie wiem gdzie jest ''magia'' tego właśnie rozmiaru ale kolega w s3 na 17` też narzeka że się ślizgają

                                                  Co do braku sportowego pierwiastka.... ja mam 205 założone na felgi 7,5` i naprawdę nie mam powodów do narzekania co prawda nie testowałem na zakopiance z predkściami 1xx+ i po deszczu ale w granicach zdrowego rozsądku energiczna jazda i zmiany kierunku pasa nie stanowią żadnego problemu auto naprawdę dobrze trzyma sie drogi a co najważniejsze te opony nie piszczą, wiem że to jest tak że opony nie piszczące są takie..... trzyma, trzyma o kurde rów.... ale to chyba nie tym samochodem. Zeszłej wiosny poszedł wirus i widać różnicę na mokrym na 2-ojce potrafi sie trójkącik zaświecić ale świecił to on sie na zimówkach 195/... i to conti....

                                                  Co do twoich odczuć masz na pewno cięższe auto, inaczej zestorojony zawias to tez ma duzy wpływ na prowadzenie, co do szukania ''kumpli'' szukajacych sportowego pierwiastka ta opona widzę na tym forum jest prawie nieznana więc nie ma co szukać ''kumpli''. To jest mój 3ci komplet opon 205/55/16 na dość podobnych samochodach o podobnej mocy, wcześniej były semperity speed live a jeszcze wcześniej bf goodrich profiler g ostatnie byly fajne przez dwa lata, potem twarde, semperity OK na suchym podobne do URS-ow ale jeżeli chodzi o deszcz nie latałem jeszcze na fajniejszych gumach

                                                  Te 17 przychodzą a miejsce GY efficientgrip 215/50/17 94 XL zobaczymy bo jak narazie GY to fatalna opona ale to znowu dłuższa opowieść

                                                  Kurde a miało nie byc OT
                                                  http://carsdetailing.blogspot.com/

                                                  Komentarz


                                                  • Zakopianke to można robić na 2xx
                                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X